.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منافع ملي در گرو تحقق وحدت ملي

رئيس مركز بزرگ اسلامي شمال كشور گفت: منافع ملي در گرو تحقق وحدت ملي است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين ابوالفضل عامري اظهار داشت: حضرت امام (ره) در اوايل انقلاب شعارهائي را طرح كرد كه مختص يك قوم نبود و مخاطب آن همه مردم با هر مذهب و قومي بود.

وي تصريح كرد: بر همين اساس ماموريت مركز بزرگ اسلامي نشات گرفته از پيام امام (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است.

رئيس مركز بزرگ اسلامي شمال كشور افزود: وحدت كلمه موضوعي است كه رهبر معظم انقلاب بر آن تاكيد ويژه دارند و برهمين اساس معتقديم تا وحدت ملي ايجاد نشود، منافع ملي هم تامين نمي‌شود.

عامري از استان گلستان به عنوان نمونه بارز وحدت شيعه و سني نام برد و بيان داشت: استان گلستان در بحث وحدت و تقريب زبانزد كشور است و در اين استان شيعه و سني در كمال دوستي و برادري با يكديگر زندگي مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: در عصر كنوني كه دشمنان نظام وحدت كشور را نشانه گرفته‌اند، فتواها و نقطه نطراتي كه از سوي علماي شيعه و سني صادر مي‌شود، بايد در راستاي تحكيم وحدت و همگرائي باشد و از تعصبات افراطي دوري كنند.

رئيس مركز بزرگ اسلامي شمال كشور با اشاره به نقش سازنده حوزه‌هاي علميه اهل سنت در ترويج آموزه‌هاي قراني و سنت نبوي ابراز داشت: بايد از حوزه‌هاي علميه اهل سنت كه در راستاي گسترش و نشر و تبليغ دين مبين اسلام گام برمي‌دارند، حمايت شود.

عامري با بيان اينكه تعادل‌سازي در واگذاري مسئوليت‌ها از اهداف اصلي نظام است، تصريح كرد: بايد از تمام نيروها و ظرفيت‌هاي موجود اهل سنت براي پيشرفت كشور و نظام استفاده كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.976 seconds.